ESjumping - Vårsol mot kinden

Idag ahr det varit fantastiskt bra väder solen ahr strålat ordentligt, synd att det blåste så mycket bara annars hade det nog varit riktigt varmt också.:):):):):) känns som om våren är här på riktigt nu:D:D Argo en av hästarna fick komma ut i hagen idag och eftersom han inte varit så mycket i hagen innan så var allt och då menar jag allt mycket spännande för honom, allt var farligt och då menar jag allt.:) han for runt som en kanonkulla i tre timmar ungefär, Tror det var så länge han var ute. när jag hämtade honom igen så var han som en virvelvind:) tog av utetäcket och skydden, såg att han var lite svettig på halsen och benaenb var leriga så jag började spola benen. kännde på täckena han ahde under utetäcket alltså stalltäckena.:) och de var fuktiga så jag tog av dem också, Argo var int elängre mörkbrun utan vit, hela hans kropp var vitlödrig av svett!! så det var ju bara och bada hella han och bytta täcken på honom.:)

sen fick jag stå i boxen i tjugo minuter och vakta honom för han försökte dra av sig ylletäckena som skulle få honom att torka.:)

lite bilde från dagen har jag fixat också, är tacksam för att mobilkameran funkar någorlunda men har fynderat på att kolla efter en liten kamera så jag kan ta mer bilder:):)


Kandela, en söt liten häst :):)


Argo:):)


Cezane :D:D min favorit i stallet:):)


hon är så söt:):) och för att vara tagen med mobilen så måste jag erkänna att bilden är bra:):)


Konjac:):) min lekkompis då jag får tid över och har massor av energi kvar i kroppen, då är denna hund fantastisk bra att ha i närheten för då blir man värkligen trött, hon har jämt energi över för en lekstund.:):):)


Gustav:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback