ESjumping - stallkatter

Att vara en stallkatt måste ju verkligen vara hur mysigt som helst, i alla fall för katterna som bor här på gården de sover hela dagarna och då ligger de praktist taget på varandra i en stor hög hur gulligt som helst.

Men nog om katterna.:)

Hihi klockan 07:15 ringde jag till bästa syster också för hon fylle rår idag och så hade jag sakt att jag skulle ringa vid åtta men hihi det gjorde jag inte:):):):):) jag väckte henne och så sjöng jag för henne:):):):):):):):):):) tror hon blev glad då.:):):):):):)

Dagen har annars varit lugn och jag har gjort det som brukas göra i stallet, mockat släppt ut hästar i hagen och sopat och fodrat.J gjorde inordning Labbe till Ricard, hur rolig som helst är han, man kan inte hålla sig för skratt när han sätter igång och pratar.:):):):):):):)

När jag slutat åkte jag till affären och handlade mat:):) kul att köra bil igen:):):)

Imorgon är jag ledig och då ska jag sova och kanske åka in till Varberg och kolla runt lite:):):)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback