ESjumping - snöstorm

Idag har jag avrit själv på gården då Sofia var på tävlig och så hade hon tagit Emelie som hästskötare och Vaida och kalvados:):) gissa min glädje när de åkte en hel dag utan kalvados:D:D:D kan det bli bättre:D:D:D med sig så jag fick stallet för mig själv:):) det var skönt, tog lite tid men blev klar i tid så det var skönt:D:D

vid tio tiden började det falla vita flingor från himmlen och jag tänkte att det blir nog inge mer, haha där hade jag fel det kom världens oväder över oss och så blev det vitt igen:(:(:(:(det bara öste ner inge roligt alls.
Men efter lunch slutade det som tur var:):)

på eftermiddagen så kom en kiropraktor till stallet för att kolla på Antrax och Romeo.:) det var riktigt intressant att se och lyssna på vad hon sa, hon var helt fantastiskt jätteduktig :) sen hj'lpte jag richard att bära in foder i förådet också och så körde jag lite fyrhjuling  också helt själv, det var viserligen bara raktfram jag körde men jag lyckades starta och stanna den i alla fall och den gick inte sönder:):):)


Snöstorm!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback