ESjumping - ledighet är skönt

idag har jag varit ledig och det var skönt men lite tråkigt också, finns ju inte så mycket att göra här och jag orkade inte köra till Varberg och kolla runt där. Kollade på film istället, Bröllops duellen, en rolig film och sen såg jag Hachiko - En vän för livet värsta gråtfilme, tårarna bara ran kan jag säga.:) efter det så gick jag ut, det har kommit två nya hästar idag så jag kollade in dem sen lekte jag med koniac ochså, så himmla söt hund.:):) sen gick jag en promenad också, ända till E6 gick jag, viserligen är det kanske bara 2 km ditt men det var skönt att röra på benen.:):)

sen hjälpte jag Emelie med hennes ponnisar.:) körde fyrhjulingen ditt och den var itne riktigt sammarbetsvillig idag, först så bara stannade den i ridhuset och vill inte starta, och när vi fyllt upp vatten i hinkarna poch skulle köra till hagen ås var det inge luft i bakdäcken:( så vi ringde Sofia och hon kom ut, under tiden hade vi ställt ner hinkarna på marken, dumt nog hade vi ställt dem framför fyrhjulingen och Sofia som försökte få igång fyrhjulingen igen hade inte lakt i backen så hon hoppade framåt när hjulinge vaknade till liv och allt vatten bara rann ut på marken oj vad vi skrattade:):) vi fixade i alla fall däcken sen fick vi fylal på vattnet igen och bege oss till hagen, väll där matade vi ponnierna pch sen tog vi en sväng med hjulingen i hagen och fort gick det.:):) inge roligt att sitta bakom Emelie när hon gassade i uppförsbaken som är i hagen.:)

Sen körde jag lite också först i hagen sen tillbaka till stallet och runt gården lite också.:) super roligt:):):D:D:D


Kommentarer
Anonym säger:

Härligt!!!!

2011-03-02 | 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback