en vårig dag

idag har jag avrit själv då Emelie åkte med Antrax til lHellsingborgs djursjukhus. har varit en lungn dag för mig med saker att göra hela tiden så det har gått fort.:) kom en kirropraktor (stavning) till oss i dag och behandlade Max och Rolex med Laser,och jag tror max tyckte det var skönt för han sov nästan när när behandlingen var klar:):)

har varit riktigt finnt väder idag också så alla hästar har varit ute på något vis och det är så skönt när de kan vara ute för då blir det så lungt i stallet:)
kommer kunder i dag också och kollar på två häster:) hoppas de gillar dem och till helgen kommer det en ny hingst till stallet:) snart har vi bara hingstar känns det som, hoppas att han är snäll och go bara:):) och om man jobbar här för man garanterat mycket hingstvana kan jag säga det är hingstar överallt:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback