Dimmig dag

Idag ahr både Sofia och Richard varit borta så det har varit väldigt lungt i stallet, ganska tråkigt när det blir så lungt, viserligen finns det saker att göra hela tiden men det blir lite långdragit en då:) har longerat två hästar, Cezane och Romeo, tycker det gick bra Cezan var riktigt duktig, Romeo var också duktig bara att han bockade lite men annars var han duktig.

När dagen avr kalr så hjälpte jag Emelie med Lady eller loppan som jag kallar henne nu då hon har loppor i pälsen:) släppte henne  iridhuset och sprang runt där en stund, jag sprang till ett hörn och hon efter är ju läskigt att vara själv  i ett stort ridhus så då sprang hon efter mig:) hur söt som helst:):)

har varot hundvakt idag också åt kira och alva och konjak, kira och alva bode hos oss över natten också, trevligt med lite djur lite överallt:)

Kalvados var glad att få komma ut i hagen idag, eller så ville han ´bara visa upp sig för Cezan.:):)




Kommentarer
Hedda säger:

Hej Frida!

Gud vilka snygga bilder! De på Etta och Indra var också mycket fina, vad dumt att jag inte sagt det tidigare..

Hoppas du trivs på ditt stall, det verkar så :)

Vi ses väl nån gång för du kommer väl hem till sevallbo då och då?

Ha det jättebra!!

2011-03-24 | 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback