munka ljungby

munka ljungby är en helt okej tävlingsplats, har haft det riktigt bra i helgen i alla fall.:):) solen har strålat på en klarblå himmel i 4 dygn så jag har en fin fin bränna jag:) sen har jag ju kört transport också, och det gick bra tycker jag. och skött om fem hästar på bästa sätt, och alla har hoppat finnt Arog så pass bra att han nu ska till Falsterbo:D:D:D:D:D:D är jätteglad för det:D:D

Resultat under helgen:

3/6
Antrax: utesluten (120) 8 fel  (125)
Argo: 0 fel (130) Klar för Falsterbo

4/6
Antrax: 0 fel (120) första kvalet klart till falsterbo
Fonds: 0 fel (130)
Romeo: 0 fel (130)

5/6
Romeo: utesluten (145)
Fonds: 8 fel (145)
Rolex: 0 fel (145) tog en fin tredjeplats rosett
Antrax: 0 fel (125) andra kvalet kalrt till falsterbo
Argo: 0 fel i grunden 4 fel i omhoppningen (130)

6/6
Rolex: 4 fel (150) tog en 6 plats
Romeo: utesluten (150)

har i alla fall haft en bra helg:D:D men det är väldigt skönt att vara hemma igen också:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback