ledig och en dag i GBG med syster

idag var jag ledig vilket har varit väldigt skönt och roligt, för jag har varit i Göteborg  hela dagen och umgåtts med min kära syster som bor där:):)
Det var tänkt att vi skulle gå på Liseberg men det ösregnade så vi gick på sjöfartsmusset istället vilket var ganska intressant, gilalr ju skep från 1600-talet vilket var en av av avdelningarna på musset:):) gillar dem för de ser ut som piratskep och såna gilalr jag jättemycket:D:D 
Sen shoppade vi på frölundatorg och jag hittade två t-tröjor som är hur snygga som helst och sen en ring och ett par shortch. 

Dagen har djudit på pengaslöseri, god mat, skratt och mycket prat:D:D 

 




:D:D



Kommentarer
Syster Elinor säger:

asså den där fish-eye funktionen är ju helt knasig :P kolla din kind vad utdragen den ser ut :P hahaSy

2011-06-10 | 19:34:28
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback