havet och katter

idag ahrjag jobabt  själv eftersom Karoline fick följa med p åtävling i kungsbacka. har varit trevligt lugnt hemma på gården alla har gått och mummsat gräs i hagarna och jag bakade kladdkaka på lunchen som mer blev en cementklump men den avr helt okej med grädde till, jag bjöd lina så vi satt utanför stallet och åt den:):)

på eftermiddagen blev TV tittande för mig, och efter fodringen så åkte vi till havet för att kolla på det:):) mycket rogivande:):) älskar värkligen havet:):) blev sugen på att dyka igen pockså, för det var riktigt varmt tyckte jag:):)

när vi kom hem igen så blev det film, Pairets film, första filmen :):)

fick även några fina bilder på Gustav:D:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback