två skimmlar på äventyr med en tös på ryggen

jobbat själv idag då Karro varit ledig, har gått bra, allt han jag med och lite till.:D:D:D så jag är nöjd, fick åka till Falkenberg och hämta hem Mira, för nu är hon dräktig med Silver Joker.:D:D en mycket fin hingst som tyvärr är död nu men som sofia ägde för några år sen.:):) så hoppas det blir ett finnt föl till nästa år.:):) var ju lite problem med bilarna också då vi fick veta att hon skulle hämtas hem för den ända bil som var hemma var en av audierna och det var förstås den som det är automat på och som jag inte har kört någon gång så Ing-britt var snäll och körde :D:D 

Efter jobbet så pratade jag med pappsen en timme nästan och sen så skulle jag även rida två pollar, Walle och Svante.:D:D

Svante var först ut och eftersom Lina också skulle rida så frågade jag om hon ville rida ut, så hon tog  Unea och så red vi ut i skogen.:D:D haha Svante var som en liten kanonkulla.:D:D red samma väg som jag red med Cezane för någon vecka sen och kossor är värkligen spännande.:D:D kom förbi gården som är till salu och efter den är det en fin raksträcka så Lina ville trava så vi gasade på, men svante gasade int eraktfram han gassade rakt upp i luften.:D och ner igen och sen gick det som ett expresslok framåt.:) när jag fick stop på honom så vänder jag mig om för att kolla om Lina hängde med på Unea och det gjorde hon men hon skrattade så mycket så jag ve tinte vad.:) och hon kunnde inte sluta hon bara skrattade.:) Svante hade nämligen sätt väldigt rolig ut och det som var mäst roligt var ju att han itne gjort så med någon här på gården förut, han ahr nämligne varit väldigt seg och trög, undrar jag om det värkligen stämmer, eller så är det något som händer med pollarna då jag sitter p dem.:):)

Fortsatte i alla fall ytligare en bitt och då helt plötsligt så far han runt halvf och stakars Unea som går så nära honom får ju hela honom på sig nästan så det blev lite hästar och ryttare i en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback