SOLEN

idag har dagen varit bra, solen har stekt på himmlen och häst har varit snälla i alla fall så pass snälla att man har haft sitt glada humör kvar hela dagen.:) har jobbat två skift idag kan amn säga, först 07:00-12:00 och sen 16:00-20:00. det är så skönt och jobba så, vi tog ledigt där efter lunch eftersom det var så finnt väder så vi också fick en lite stund i solen, vi bestämmde oss för att åka till stranden och där somnade jag.:) När vi skulle lämna vårat bo så utbrister Karro "varför har jag ridskorna på mig?!?!" och sen så bara "Var är min mobil?!?!" hon ser lite smått förvirrad och så jag säger "men den ligger väll kvar där inne" hon skulle precis gå in igen och kolla då jag brister ut i ett skrattanfall som aldirg för och får ur mig mellan skratten "karro, du håller i den!":):) nu kanske det inte låter så roligt då man läaser det men det var de ti alla fall.:) sen har vi bara skrattat till och från idag, så roligt vi haft det.:) men innan vi kom till stranden så tog vi en sväng förbi glassdisken på coop och köpte glass i stora lass.:):) sen var nästa stop stranden och apelviken som var full med folk. vi hittade en ledig plats i sanden och där parkerade vi oss och sen somnade jag, vaknade tjugo i fyra av att jag fått sms av Tomas.:) och då fick vi bråttom hem.:):) 

på eftermiddagen så hände det inte så mycket, fixade skritten och ridhudet med fyrhjulingen och sen så gick även några hästar i skritten och sen friserade vi några hästar också.:):) sen var väll dagen slut tror jag, komme rinte på något mer att skriva i alla fall, kvällen bjöd på en fining att på trappan och väntade på mig då vi slutat.:):)


dessa sötisar får stå för bilden idag.:):) de är så underbara så jag bara vill hemhem och myssa med dem:):)
Fritz och hampuz:):) de två sötaste åsnorna som jag någonsin träffat och de enda också för den delen.:) två stycken små troll.:D:D:D:D



Kommentarer
Beundraren ;) säger:

Jag förstod inte ens hälften av allt hästsnack så du får förklara för mig nästa gång vi träffas;)

2011-07-31 | 00:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback