ojojojojoj

idag så fick jag köra mira IGEN till falkenberg! och hon fick även följa med hem IGEN!! är så trött p åhenne nu har kört henne fyra ggr nu och hon är fortfarnade inte brunstig, sista chansen på söndag morgon för henne. kom ditt hel och ren i alla fal loch så fick jag vänta en stund för det var några andra ston där före mig.:) gjorde mig inget för jag fick chansen att se ett gulligt föl under tiden, en hingst som bara var en vecka gammal HUR söt som helst.:):):) den var mörkbrun med en bred bläs på huvudet.:):):) helt underbart söt var han.:):)
kom hem igen hel och ren och med en grinig märr i transporten.:(

dagen förflöt som vanligt, mockning hämtning av hö och ut och in med pollarna.:):)
köra traktor gjorde jag också då jag körde in hö:):)

vi åkte till coop då vi slutat och eftersom det är Fredag så fylldes korgen med godis för min del och tre filmer.:) FlashDance, moulin rouge och Step up:D:D:D

  

Sen har det hunnits med mycket skratt och knasigheter också.:):):) Trivs så bra nu med detta liv.:):):)



Älskar slutet på step up


ett klipp ut flachdanse


Moulin rouge, klipp ut filmen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback