och så var Falsterbo över

Falsterbo var fantastiskt, mycket folk, bra både bra och dåligt väder, duktiga ryttare, en otroligt stor mässa, otroliga pollar, jobbiga telinor killar som bara vill sälja saker och hoppar fram där man minst annade det och så massa skratt och spännande ritter förstås.:):):)

Vi kom ditt på söndag eftermiddag och eftersom vi bara hade en polle med oss så gick det fort att få ordning i stallet, argo bodde in sig väldigt snabbt och värkade trivas bra, när vi gått till arenan och kollat på lite 5 åringar so mhoppade och även sakt hej till richard som var där med PAVO så gick vi till Argo för Sofia vill trimma honom lite och se hur han var, eftersom han varit lite små knasig de senaste tävlingarna, men han skötte sig riktigt bra så vi var nöjda med honom.:):)

På måndagen så skulle argo kvala första gången till finalen, men han startade runt halv sex på kvällen så dagen var mycket lugn för mig, fick se många hästar på arenan  och så gick jag lite på mässan.:):) det var trevlig:):) trotts att det regnade.
hade värkligen tur med vädret för då sofia skulle rida så slutade regnet och det blev riktigt finnt.:):):) och inte nog med det Argo hoppade nolla också så vi var mycket glada för det.:):):):D:D

På kvällen då vi grillade så började det regna igen så vi gick in och satt oss i lastbilen, precis då vi stängt dörren så kom det världens monsunregn, det bara öste ner.

Men på tisdagen blev det finnt inte regn utan helt otroligt finnt väder, satt på läktaren och kollade på pollar och solade, argo hade sen start även idag så blev vid halv sex så hade en riktig semesterdag.:):):):)

dock så gick det inte alls bra för Argo och  han rev och fick mer än 10 fel, vilket betydde att han inte kom til lfinal så vi blev tvungna att åka hem.:(:( kom hem halv tolv  på natten och då var det bumms i säng.:)

de få dagar som jag fick vara i Falsterbo var fantastiska och trotts att vi fick åka hem tidigare så fick jag i alla fall se några av kändisarna, eller i alla fall deras lastbilar.:):) men malin baryard johnsson, jan brink och maria gretzer fick jag se i alla fall:D:D

och så träffade jag annis också som jobbade på grevlunda sammtidigt som jag, så det var roligt.:):D:D och så fick jag även se malcolm en av fem åringarna från Grevlunda.:D:D:D


malin baryard johnsson
 

  

Sofia och Argo


  


Malcolm från grevlunda:):D:D




Lina Persson och Fairchild, träffade lina då jag var på grevlunda, för hon bor på en av gran gårdarna där nere och tränar för lisen och peder och rider även några av deras hästar.:) så det var roligt att se henne igen.:):)






detta var förstås bara ett urval av alla bilder, men här har jag tagit de mäst intressanta.:D:D (enligt mig i alla fall):D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback