nu är dagen slut

nu är jag färdig med allt i stallet och eftermiddagen gick bra tycker jag, vi åkte till Falkenberg jag och karro och hämtade hem en häst som varit där för att bli inseminerad, och ja det är mira jag pratar om, hon tog sig ju inte första gången men denna hoppas vi på:)

sen red Richard cezane och argo och några gick i skritten. och så är det fluginvation i stallet, överallt och lite till är de hur äkligt som helst.

är annars lite piggare nu än vad jag var imorse, blev ju inte så mycket sömn i natt som var, men vi var ju i trevligt sällskap så det gjorde inte så mycket. men i kväll blir det nog sängen tidigare eftersom jag i stort sätt inte har sovit ordentligt på två dygn nu så jag behöver nog lite sömn.:):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback