hänt något oväntat

ojojoj! nu har det hänt mycket här under detta dygnet!:) han inte skriva något igår för det hände lite saker.:) mycket trevliga saker enligt mig.:)
Gårdagen var kanonfin, solen sken så vi tog oss en ledig stund efterlunchen och drog till stranden och solade och badade, sen började vi jobba igen vid fyra, och nu kommer det roliga.:) Precis då vi ska gå ut i gen så kommer adam en av snickarna som jobbar på vårt hus och tycker att vi har det så bra som får vara lediga och ta det så lugnt, sne frågar han om vi skulle göra något mot kvällen, nej sa vi och då bara säger han "men ska ni med på bio då?" jo vist varför inte tyckte vi.:) så går vi til lstallet och han till sitt, När vi kommer til lstallet så har både karro och jag samma tanke så vi frågar varandra "var han seriös med det där?!" då vi berättar för Lina så ger hon oss rådet att förbered er på att han kan komma. så lite förberedda vbar vi och prick klockan halv nio så knackar det på dörren och in kommer Adam redo att gå på bio.:):)

Så vi hoppade in i hans bil och åkte iväg, både karro och jag trodde vi skulle til lVarberg men det skulle vi inte för vi skulle till kungsbacka fick även med oss Adams kompis Simon, båda två lika glada i hatten.:) kom till bion tjugo minuter försent men tydligen så kännde Adam personalen så vi kom in endå.:) Filmen vi såg var Transformens 3 i 3D och den var bra, riktigt bra men dock lite lång enligt mig ,men sjukt snugga bilar var det med och efekterna var bra.:)

Trevlig kväll med andra ord och trodde jag skulle dö då vi åkte hem för Adam kör som enjag vet inte vad men fort gick det. men vi kom hem igen i alla fall så det var ju bra.:)

 


Två bilar som jag dreglade lite efter på filmen.:) så sjukt snygga.:) vil lha:):):)

Sen har vi ju dagen idag också, den ahr varit bra.:) jobbat som vanligt och måste säga att de tvarit ganska lugnt men när man jobabr med hästar så lurrar det ölverraskn ingar över allt och en sådan råkade jhag ut för idag, en överaskning som gjorde ganska ont, för när vi skulle ta in pollarna i utestalle tinnan lunchen så tog vi först unea och walle och sen Svante och zypresse, tog zypresse och då jag skulle stänga grinden til lhennes hage så flyger hon i luften av oförklarig annlednign och träffar mig med ena bakbenet på mitt lär så det är blått nu.:( blev förstås arg p åhenne men det är väll så man reagerar, sen blev det en peppeftermiddag då jag fick trössta Lina eftersom det är hennes häst så blev ju hon förstås rädd och chockad, men efter en stunds prat så ko mvi fram till posetiva saker så då tror jag att hon kännde sig lugnare.:) sen då vi berättade för Lina om gårdagen så skrattade hon bara och Sofia skrattade ännu mer tror jag.:):) men det är j utrevlig att man får omjivningarna att lee åt en.:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback