förberedelser inför FALSTERBO

har förberett idag för veckans stora händelse.:D vi åker ju imorgon så jag packade och så idag.:) för vi ska till Falsterbo, vör vi ska till Falsterbo:D:D:D:D:D:D är så glad att Argo kvalade ditt.:) har ju viljat åka ditt hur länge som helst men man ahr ju bott på fel plats i landet för att åka ditt, och n uåker jag ditt so mhästskötare och ahr bara en häst med mig så hoppas han tar sig til lfinalen för då blir vi där hela veckan och jag kommer nog hinna se mycket av de andra klasserna också och självklart så kommer kameran vara med och redan nu kan jag utlova massor, ja ni läste rätt massor av bilder:D:D:D

kommer inte ta med mig daton så ni får hålla ut till nästa helg innan det kommer uppdatering om hur falsterbo varit.:):):)

annars har dagen avrit bra, tycker jag dock så sjönk hunmöret då jag skulle longera monstret (Romeo) han avr helt borta i huvudet idag så ingen glad frida efter det men jag blev glad igen så fort jag tog in honom i boxen för då slapp jag ha med honom att göra.:)




Hoppas ni komme rha en fantastisk vecka för det kommer jag ha i alla fall.:):):):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback