Hovspår i mitt liv

nu har jag en rolig ide på gång, den går ut på att jag ska skriva, eller snarare visa foton och bilder på hästar som jag har träffat och som ahr lämnat hovspår i mitt liv, komemr mässt att bli foton men lite text kan nog också bli aktuelt då jag ahr starka minnen med just de här hästarna som jag kommer visa.:) först ut  är Tea For Two läs,se och njut.:):)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Nu ska ni få se ponnyn som jag sålde mitt halva hjärta till, Tea For Two en skimmelfärgad C-ponny som bodde på TIRK fram till 2008 då hon for vidare till Trapalanda.:(  
här kommer lite foton på henne som både jag själv tagit och som papap tagit :)













~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

De minne jag har med denna ponny är många finna stunder, som den gången vi hade lekar och ajg ramlade av och papap fick bild bevis på allt sammans:) när jag hoppade serie på medelinjen och höjden var 80-90 cm och vi blev tillett och bara flög över:D:D den gången jag kom tio minuter innan lektionen skulle börja och hon var snällare än nånsin att sadla och sen gick som en klocka under hela lektionen.:):) alla de söndagar jag tillbringade med henne då systranra red lektion.:) gången jag tog ut dig och betade gräs vid utebanan.:):) och alla uteritterna, dressyrlektionerna och hopplektionern som var något lite extra med denna ponny.:)

Jag kommer alltid att komma ihåg denna ponny och aven fast hon inte kommer komma tillbaka så vet jag att jag inte kommer glömma henne.:):)

~*~*~*~*~*~


jaha då var det klart, första delen av min nya ide Hovspår i mitt liv. :) hopaps ni gilalr det, och om ni av förmodan inte gjorde det så får ni stå ut för jag kommer fortsätta med detta har ju passerat en del fyrbenta vänner genom åren.:D:D


Håll ut kommer ett nytt inlägg inom kort.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback