Gökungen mot island!?

nu är jag på arbetsmarknadsenheten och väntar på att få börja, det som vi ska göra idag är att söka jobb:) gå till AF och där gå på jobbchansen.:) sen ska jag gå till polisen och fixa pass:D:D:D:D nästa steg är att kolla flygg sen maila och kolla när jag kan komma.:) har nästan bestämmt mig nu, har i alla fall lungnat mig från chocken:):) sen är det lite roligt att alla jag säger det till vill att jag ska åka, och det är ju bra för jag vill ju jätte gärna. Men så fort man tar upp det med mamma och pappa så säger de att ja men kolla upp allt ordentligt och massa såna saker, jag förstår ju varför de säger så, men det roliga är att man hör att de döljer något, som lixom är ungefär som om de vill igentligen inte att jag ska åka för då flyttar jag ju och de låter som om de tycker det är lite jobbigt att jag vill.:) fast jag är ju sista gökungen ut ur boet och då kanske de vill hålla mig kvar ett tag till igentligen.:):) men säger inte det rakt ut.:):)



åh jag vill så gärna.:)






Kommentarer
Elinor säger:

jo det kan ju kännas som att de inte vill släppa iväg dig men jag tror att det är så att de vill att du ska åka men att du ska kolla upp allt först för att det är ju lite segt att stå på Island helt själv om det skulle bli problem... men sen har du rätt, svårt att släppa sista ungen liksom :P men det är ju så med allt att man ska kolla upp så allt är klart när man åker... det är ju samma med Lisen Bratt jobbet... kolla upp allt innan så man inte står där om något blivit fel och är helt ensam... :D



hoppas du får jobbet!

kramis

2011-01-14 | 19:47:18
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/
frida säger:

Sv: ja jag vet allt du säger stämmer.:) kollar upp det jättenoga innan.:)

2011-01-15 | 09:51:04
Bloggadress: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback