bra början på 2011 och nya mål att se fram emot

bra början på 2011, vaknade man av att snön bara vräkte ner utanför fönstret. Inge roligt alls + att det blåste så mycket att det kändes som om taket skulle lyfta. Bestämde mig med det samma att jag inte ska gå ut idag.:) ska försöka att plugga så mycket som möjligt idag istället.:) ska klara teorin denna gång.:):) jag vill ju så gärna.:D:D

jag bestämde mig vid tolvslaget att jag inte ska ha några nyorslöften utan mål istället, mål som jag ska genomföra under året.:)

de jag ska klara först och främst är körkortet.:)
de andra lite mer långsiktiga målen är att flytta och hitta ett jobb och att spara pengar så mycket som möjligt.:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback