Nu är jag tillbaka

nu är jag tillbaka här igen.:):) och nu ska ni få veta hur jag haft det i skåne hos Lisen Bratt Fredricson och Peder Fredricson.:)

då kan jag säga så här jag ahr haft det kalasbra, mycket nytt att lära och många nya saker att göra, finna hästar har de också men det viste jag ju att de hade, trevliga människor att jobba med i stort sätt hela tiden.

I korthet så har jag fått mocka, smörjt utrustning, tagit in/ut från skrittmaskinen, tagit emot hästar då de har ridit klart, hjälpt till i ridhuset under hoppträningar, kastat upp Peder på hästryggen och en massa andra saker. Är ju fortfarande kvar i s¨åne två dagar till så jag skriver inte så långt nu, det tar jag när jag kommer hem och då kommer lite bilder också.:):)

så håll ut tills på söndag eller måndag för då kommer det bilder:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback