Grevlundagård

grevlunda gård blev då min arbetsplat i en månads tid, på gården finns 22 hästar, allt från femåringar som inte gjort någon karriär på hoppbanorna till VM-hästar. De som äger gården är Peder Fredricson och Lisen Bratt Fredricson, båda har tävlat OS i hästhoppning/fälltävlan och de har varit mina arbetsgivare i en månad nu. :) de är värkligen super trevliga och omtänksamma av sig och jag trivdes bra, hade gärna stanat längre men den odenarie stallskötaren kom tillbaka efter att ha varit sjukskriven så då behövdes inte jag mer.
 
Har tagit en heldel bilder på grevlunda också och de är ju lika bra att jag visar dem här, dock tänker jag inte visa alla då det är ganska många men några kan ni få se.:) 

Har lärt mig otroligt mycket under denna tid och som jag sa det har varit roligt och intressant.:):)
Det jag ahr fått göra är att mocka, sopa, fodrat, fixat hästar till Peder och Lisen, putsat utrustning, släppt i skrittmaskinen och kastat upp Peder på hästryggen, sprungit mellan ridhus och stall med hästar och utrustning, höj och sänkt hinder och tagit in och "studerat" när de ridit sina hästar.:):)

men här kommer bilderna:):) smått och gott från grevlundagård.:):)

 



Klicka på bilderna för att se dem i störe format.

Gården är fantastiskt välplanerad och snygg på alla vis.:) Stor trivdes värkligen och vill värkligen bo så där själv någon gång, bilderna visar på hur gården ser ut invändigt, utvändigt, lite omjivnings bilder och detaljerade bilder.



Fortsättning följer...







Kommentarer
Emma säger:

Vilken fin gård! Hoppas du hade en super kul månad så hoppas jag att vi träffas snart så du får berätta allt :D

2011-02-26 | 08:48:48
Bloggadress: http://elike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback