ESjumping - Knoppning, fyrhjuldkörning och en mugg

Idag har det varit lungt, eftersom skritten är sönder så får vi promenara med hästarna istället, och idag promenerade jag med hingstarna bland annat och usch vad jobbiga dem var, alla tre stod på tårna och var tittiga, hur jobbiga som helst. har även kört fyrhjulingen idag ochd et var roligt.:):) sen så har jag haft min andra knoppnings lektion, måste ju lära mig hur man gör och komma in i det för imorgon bär det av till Norge och tävling över helgen, så vi har packat in i lastbilen också i dag.:) Sofia vill att hästarna ska vara knoppade på tävling så då måste man ju kunna det.:) och jag själv tycker att de blev snyggare idag.:) det tar sig:):) när arbetsdagen var slut så åkte jag och Emelie in till Varberg och shoppade på Ö&B :):) och så var vi in på någon lågprisaffär.:)


Först så delar man upp manen, sen flätar man och sist knoppar man.:):)


en av mina knoppar.:)


jag blev kär i denna.:) och så var den inte dyr 19 kronor.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback