En Hendig Frida

idag så skulle jag till stan och fixa med arbetsförmedlingen och hämta pass och lite annant, mamma följde med och jag gjorde allt jag skulle och kom hem med ett nytt pass, två nya tröjor och en ring.:) och ett missat samtal på mobilen, inge bra då jag misstänkte det var från ett jobb som jag sökt på morgonen inna vi åkte iväg:) och mycket riktigt så var det så jag ringde upp och nu är jag tillbaka på ruta ett vill jag eller vill jag inte, på ett sett vill jag jättemycket och den sidan är nog störe än den som inte vill, så det blir nog ett JA men ska svara imorgon så antagligen så blir det Halland och hästjobb igen eller så blir det insnöad i en stuga mitt i skogen med en filt runt sig och TV lyssande i ansiktet och det är ju inte så bra om man vill ha pengar:)


 Den blev min idag.:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback