tröttsam dag

idag är det söndag, ledig dag jippi. Nähä så blev det, ingen ledig dag idag:(:( jobbade till ett för Calle skulle rida några pollar och resten var lösa och så mockade vi, eller jag, Jan gjorde några boxar men jag gjorde 22 eller 23 boxar själv, ganska tröttsamt men vi är lediga hela dagne imorgon så det är skönt och sen är j ujag ledig i nästan två veckor undrar vad jag ska hitta på då?:)

vi blev bjudna på mat på eftermiddagen också, tacos bjöd jannike på och det var jättegott och som efterrätt, glass med konserverade päron och ananas:D:D och det är typ det bästa jag vet:):)

nu är jag jätte tröt toch klockan är bara tjugo över sex och jag ahr duchat för andra gången idag för det var så skönt:D:D men får sova om någon timme, när vi har fodrat kvällsmat åt pollarna då får jag sova.:D:D och sen kan jag sova hur länge jag vill i morgon.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback