sista riktiga dagen med pollarna

Sista riktiga dagen med pollarna spenderar jag idag, och eftersom det är jul och allt sådant så fick de vara lösa i ridhuset mina två prinsar, Rolex och Romeo:D:D och jag tror de tyckte det var roligt att leka lite jaga med mig för de ville inte bli fångade när jag ville att det skulle bli fångade, sen så kom dom fram jättefinnt till mig men så när jag skulle ta dem så pep de iväg igen som två bustroll.:D så fina de är igentligen trots att vi haft¨våra motgångar så gillar jag dem jättemycket.:):) här komme rlite bilder i alla fall.:D:D ha en fin dag allisammans i morgon intar jag svensk mark igen och det ska bli så skönt.:D:D


Rolex är trött


Rolex är en cirkushäst igentligen, han kan pirrute också och massa massa mer.:):)


Tycker endå att självutlösarknappen på kameran är den bästa knappen på kameran.:D:D


Romeo njöt att få rulla sig i den STORA boxen:P ingen risk att rulla fast här inte.:D:D


och så en liten roligbild på Romeo.:D:D


Full fart.:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback