seg dag

idag ahr det varit segt för mig, tycker dagen har gått långsamare än långsamt. Vetrinären var här och rönkade några av aktionshästarna och då fick jag stå och hålla i de trötta pollarna, var coolt att se hur benen såg ut på rönkenbilderna tycker jag, Romeo rönkades också och han avr så mysig när han stod och sov i min famn, om han endå kunde vara så hela tiden då hade jag tyckt om honom ännu mer. Tycker förstås om honom nu också men, ja ni fattar nog va.:):)

red Woopie i skogen idag också, ochb hon var ganska mysig idag faktist tog även två små skutt med henne då det finns lite hinder ute i skogen, så två hopp gjorde vi, dock var hindren om man kan kalla dem för det bara 50 cm eller så och gjorda av pinnar och grenar så de såg väl mäst ut som en hög med pinnar för woopie men hon hoppade i alla fall, så är jag lite fånig så jag tog de bara i trav men hon värkade tycka det var lite roligt i alla fall.:):) för hon hade öronen framåt hela ridturen så de var kul att se.:)

annars så är jag allmänt trött på allt som händer runt om mig och så, men jag ahr inte mycket kvar av detta nu så det ska bli så skönt att komma hem.:D:D länktar så jag spriker.:)

sen har jag kiört JCB också deras traktor som de tar göslet med, fast jag vill nog helre kalla det för skrothög.:) men det gick bra körde inte in i något och så provad jag att dra i varje spak och knapp som fanns.:) så nu kan jag den.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback