LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG DAG I STALLET

åtyer en lång dag i stallet är avklarad och jag är jättetrött, men väntar på pitzza och sen film på det tillsammans med Sofia, calle och jan.:) trevligt.
Dagen har annars varit bra har flyttit på bra tycker jag och så var det kunder på kvällen, stakars Romeo fick hoppa högt igad igen.:/ men han ställde upp på det, hoppas han får ta det lugnt imorgon.:)

har bara en och en halv vecka kvar här i holland nu också ungefär och det är skönt.:) lite tråkigt också kanske men jag känne ratt jag gör rätt i alla fall som lämnar detta nu och int egår här mer och funderar.:)

Har även hjälpt Calle med att ha tolv hästar lösa i ridhuset p åeftermiddagen och så longerade jag två också så vi blev klara vid fyra någon ting men sen kom kunderna vid halv sex så där av den lååååååååååånga dagen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback