konstig dag

idag ahr det kommit hästar och åkt hästar men inte får vi några lediga boxar för det, när för de fylls på hela tiden, det är en riktig korvfabrik här, när en korv åker så kommer en ny för att ta den gamlas plats, och helt förvirrad då det står nya hästar överallt och ingen vet något om dem, eller jo en vet ju om att de ska komma och var de är för några men denna någon är ju knappt i stallet så vi som är  istallet får ingen info alls, det blir jag ganska trött på måste jag säga men men jag ahr i alla fall mina sju att ta handom så jag försöker hålla mig till dem men det är int edet lättaste precis.

jaja hoppasatt man är lite piggare imorogn, ahr varit trött hela dagen typ så inte super bra humör från  min sida då, men imrogon hopaps vi på bättre.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback