hej då, nu är jag ensam

jaha, då var man ensam då, Karro och Ida åkte mot sverige och vinten idag vid lunch och Sofia är i Bryssel hos en kompis över helgen, så jag är ensam, VÄLDIGT tråkigt är det att vara ensam här bara så ni vet och om ni vill så kan ni tycka synd om mig.:)

dagen har annars varit bra, har haft de flästa av hästarna mina lösa i ridhuset så de fick sträcka p åsig lite och röra sig som de ville, tyckte det kunde vara roligt för dem, Longerade Rolex och Romeo eftersom de måste tränas ordentligt.:) Ufee, Anta och Donna värkar trivas i sina nya boxar, tog handom dem idag eftersom jag känner dem och för att jag vet hur de är.:) men från och med måndag kommer jag ha ansvar för Ufee, Rolex, Romeo, argo, tanterna och fuxen. sju hästar alltså. Donna och Ante kommer jag inte ta handom alls som det lätt på sofia men man vet aldrig, allt ändras up poch ner här så ena stunden ska man inte och nästa ska man. ganska jobbigt.

klippte i alla fall fuxstoet på eftermiddagen då jag avr klar med alla mina pollar så hon blev jättefin, så Sofia får en liten överaskning då hon kommer hem hit i morgon kväll.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback