då var man tillbaka då

jaha, nu har denna dag avrit väldigt annorlunda mina andra dagar i holland, har inte gjort mycket alls igentligen mest har jag förklarat och visat och förklarat lite till för Sofias nya Groom Lovisa:) jag åkter ju hem till sverige idag så mycket att visa och berätta, men Sofia får gå igenom tävlings delen mer nogran sen när det är dax för tävling, Tror i alla fall att det kommer bli toppen medLovisa för hon är jättebra med polalrna det lilla jag sett och jag fick en väldigt bra känsla då jag träffade henne så jag behöver inte oroa mig att mina grisar Rolex och Romeo far i doliga händer då Lovisa tar handom dom:D:D

Så jag lämnade alltså Holland idag, klockan tre åkte jag, Sofia och Richard från Sibculo, och stalAltena, jag för sista gången eftersom jag inte ska tillbaka och vi styrde bilen mot Amsterdam flygplats, resan ditt tog ungefär två timamr så jag hade gott om tid p åflygplatsen vilket kändes bra, och jag hade bara handbagage vilket också kändes bra, Sofia körde enda till terminalen och där sa vi hej då och hade ett snabbt kramkalas, sen så skilldes vi åt.

jag stälde mig i kön för att få min biljet och sen i en ny kö för att gå igenom säkerhetskontrollen, allt fick åka genom rönkenapparaten till och med mina skor, men allt flöt på super bra, hittade gaten jag skulle på och där fick jag vänta ett tag, sen efter ett tag så fick man gå på¨flygplanet och där var det två jättefina ögon godisar, som jag reageradd på, nämligen flygvärdarna, de var två riktiga läckerbittar.:) i mina ögon i alla fall.:):)

Planet lyfte från amsterdam och jag kände bara hur bra det kändes, att sitta där och se Amsterdam on night så att säga, massor emd lampor och på motorvägen lingrade sig en orm av bilar, det var så finnt allt, och ja det var inte så läskigt att flyga i alla fall, dock så hade jag ett liten barn bakom mig som sparkade med sina fötte ri min rygg hela resan så är glad att resan var kort för p åen timme, ungefär, så var vi redo för landning på kastrup, köpenhamn, och där var det hade jag förväntat mig massor emd folk och trängsel och så men det var inte mycket folk alls så det var skönt, hittade tåg stationen och där fick jag vänta en stund igen och då passade jag på att ringa syster i GBG och prata lite med henne.:D:D

När tåget kom så hoppade jag på och satte mig, och efter en kort tid på resan så kom jag på att jag kunde kolla om det fanns internet ombord och till min glädje fanns det det så detta inlägg är en direkt uppladning från Öresundståget:D:D någonstans mellan malöm och Göteborg.
komemr till Götet vid 00:17 så min resa hemmåt fortsätter imorgon, med bil tillsammans med faster inger till Stockholm och sen sova där en natt och efter det ta tåget till tierp och där hämtar pappa mig.:):) så snart är jag hemma i sevalbo igen:D:D:D och då ska jag bara ta det lugnt i två veckor sne drar jag till VArberg igen för att jobba på gården.:D:D:D

ha det finnt alla där ute i vinternatten så kanske vi se någon gång framöver.:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback