TRÄNINGSVÄRK!!!

idag så känndes det i benen att jag sprungit igår.:) jobbat som vanligt idag och det har gått bra, skulle klippa Cezane på eftermiddagen och då känndes det i benen då jag skulle klippa hennes ben, för då var jag ju tvungen att sitta på knä, ont gjorde det men färdigklippt blev hon.:)

efter jobbet så var jag och karro ute på en springtur igen och det var lite jobbigt men skönt.:) då vi kom hem så hade finnaste kommit och eftersom vi var ganska så slutkörda i alla fall jag så åkte vi till havet och badade.:):):) och det var riktigt gött och bada.:):) lite vågor var det också, så det var lite roligt :):)

har väll inte hänt mycket mer idag mer än det jag just skrivit, inga utfall och har varit glad hela dagen, dock är jag ganska trött nu.:)





kvällen bjöd på allt utom att få sova.:) Adam kom tillsammans med jon och de ville åka och kolla på ett hus i närheten så vi åkte med. sen då vi gjord det så åkte vi in till varberg och åkte runt, runt, runt där och hade hög musik på. sen så bytte adam och jon så adam körde och då blev det galet, det luktade bränt gummi om man säger så kort och gott.:) sen så blev det utryckning också så vi följde efter men det hade bara hänt något på sjukhuset så det var inge speciellt.

kom hem vid elva så så sent blev det inte i alla fall gick och åh sov med det samma och det var så skönt.:)





Kommentarer
tomas säger:

<3

2011-08-06 | 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback