solregn,regnsol,sol,regn,regnsol, solregn

solregn,regnsol,sol,regn,regnsol, solregn om ändå vädret kunnde bestämma sig men inte idag man har ju knappt vetat vad för täcken pollarna skulle ha! men de fick i alla fall regntäcken på sig i hagarna och tur var väl ldet för helt plötsligt så kom niagarafallet ner från himmlen och dränkte allt till och med mig.

blev klara med mockning vid tio så då gick vi till Adam och hade rast ett tag men det tyckte han avr onödigt så vi fick skruva upp hantagen till våra rum så nu har vi också bidragit till bygget.:):):)
Lunchen kom kryppande som en snigel men försvann som en blixt idag och hade sällis av Adam på lunchen också:)

Eftermiddagen var helt okej, väldigt stressigt då det var hela tre hästar som skulle gå i skritten och en som skulle ut och gå och ytlgare en som skulle ridas, ojojoj, han ju knappt med :P:P hehe

och nu äntligen så har jag fixat med ledighet för att åka hem så 23 augusti till 2 september är jag hemma i gävle, ska bli kanon skönt att få komma hem:):)

Sprang på kvällskvisten med karro och det var ganska tungt idag dog på gräsmattan då jag kom hem igen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback