SM 2011

ja nu är jag hemma igen från en helg på grevagården där SM hölls i år.:):) jag måste bara säga att hela den annlägningen vill jag ha, hur finn som hellst.:) trevligt avstånd till stall,framridning och tävlingsbana, sammt resturang, ridhus och allt annat som en groom behöver för att göra sin ryttare nöjd.:):):):) Vädret var inte helt på vår sida men det var nog det ända minuste jag kunde komma på.:)

resultat från helgen:

Torsdag:

Rolex: 16 fel i första kvalet till SM finalen
Romeo: 9 fel (deltog inte i SM)

Fredag:

INSTÄLLT på grund ut av att tävlingsbanan stod under vatten.

Lördag:

Rolex: 17 fel i andra kvalet till SM finalen (ingen final för honom alltså.)
Romeo: 8 fel (deltog inte i SM)

Söndag:

Romeo: 4 fel i 145 grand prixen

så denna helg var romeo den bästa av våra pollar.:):) också den pollen som försökte sig på att ta kol på mig i boxen fick ett sammanbrott då jag skulle tränsa honom.:) men det slutade bra, jag fick alltså på tränset och kom i tid till framridningen.:):) så hahaha på dig romeo jag vann  igen.:):):)

han också se ganska mycket av tävlingarna vilket var roligt, och så stod jag i samma stall så Douglas linderlöw  och Sandra Jacobsson.:):):)


Sandra Jacobsson


Douglas linderlöw


Helena lundbäck


Jens Fredricsson


Lisen Bratt Fredricsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback