ojojoj vilken stressig dag

idag har det varit otroligt stressigt, så stressigt att jag inte ens han springa mellan skritten och stallet då jag lämnat en polle och skulle hämta en ny.:) nä då det har varit väldigt lugnt idag som vanligt så gick de flesta ut i hagen på förmiddagen och sen så longerade jag argo p åeftermiddagen medan karro red cezane.:)

Och så har det regnat till och från hela dagen, inge roligt väder konstigt väder är vad det har varit idag man tog på sig långtröjan och så kom solen och då blebv det varmt när man tog av sig långtröjan så försvann solen och det började blåsa och regna så höll det på hela dagne tycker jag.:)

eftermiddagen bjöd också på att flytta Fonds till en annan box och eftersom det inte var så mycket med de andra hästarna som skulle göra så tog jag grepen och spaden och käran och tömmde hans gamla box på spån så den får torka lite imorgon ska jag nog skura den om jag får tid till det.:)

efter jobbet så tränade jag och karro, vi åkte till en slinga inne i varberg som Adam visade oss och den var riktigt rolig att springa där för det var lite upp och ner i terrängen:):) sen han vi för viso precis in i bilen igen inna det började ösregna.:) så de tvar skönt.:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback