.....

idag har det varit en helt vanlig dag i stallet, med massor av dötid att slå ihjäl. jobbade själv idag eller utan karro i alla fall då hon var ledig för jag ska ju vara ledig så länge sen så då passade hon på att ta ledigt idag.:) men själv var jag inte för idag fick vi en praktikant som heter Evelina.:) hon var riktigt trevlig dock så fanns det ju inte jättemycket att göra men jag försökte så gott jag kunde att sysselsätta henne och mig.:):):)

Efter fyra gjorde jag mig klar på 7 minuter och då duchade jag och bytte kläder är väldigt nöjd med tids resultatet.:):):) Jag och karro hade ju planerat in en tur till Gekås ullared.:) för att shoppa lite.:):) själv kom jag hem där ifrånm men:

Två nya ridbyxor
En stickad tröja
Ett shabrack (stavning)
och lite andra saker bland annat choklad.:):):) och lite annat godis för tåg resan imorgon.:):)

kom hem lagom till fodringen så det blev en perfekt tur helt enkelt.:):):) nu sk ajag njuta av sista kvällen i baraken, för när jag kommer tillbaka så har lägenheten blivit klar så vi kan bo där.:):D:D:D:D:D

hej hej så länge.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback