En mycket bra dag

idag så har jag gått till Glampi och åsnorna:):):) borstade på glampi så han skulle bli fin för tänkte ta lite bilder på honom men så gjorde jag samma tabbe som sist jag avr hemma i våras, jag glömde minnet hemma:) så jag tog mig en promenad med honom hem och hämtade det och så fick papap ta lite bilder på oss tillsammans.:):):):):)när jag gick där med honom på "kyrkstigen" som vi säger o men åkerväg här hemma så kunnde jag inte hålla mig så jag styrde mot en stor sten och kravlade mig upp på Glampis rygg, han är ju då 30 år och inte haft någon på ryggen på i alla fall 3 år vad jag vet, så lite paff blev han men han kom snart på vad som var på gång och började takta lite, sen så gick vi en lite bitt med mig på ryggen sen hopapde jag av igen:) nöjd som ett liten barn var jag:):) och det var garanterat sista "turen" men honom men mysig var den:):):)






Jag och glampi:D:D:D:D

har också tjänat några vuxenpoäng:) har nämligen varit på banken för att fixa lite grejer och då fixade jag en sån bankdosa så nu är jag lite vuxnare än vad jag avr innan:):):) men känner mig lika liten fortfarande som innan:):)
Efter banken så åkte vi till farmor och det var så roligt att träffa henne:D:D:D vi fikade och åt och fikade igen:D:D:D:D:D emn det var så gudomligt gott så man kunde ju inte låtta bli.:):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback