en dag som varit bra

idag så har vi haft en lugn dag åter igen. hästarna har inte gjort mycket och den so mvar mäst rolig idag var Unea, för när jag släppt eut henne så var det två rådjur p ååken och dom var intressanta tyckte hon så hon sprang til länden av hagen och kollade på dem. sen när hon tröttnade så klaffsade hon rakt igenom den enda vattenpölen som fanns i hagen, för viso var den över halva hagen emn det såg så roligt ut, hon var så nöjd sen klaffsade hon tillbaka för att kolla på rådjuren igen.:)

tog ledigt efter lunchen så vi började fyra igen, passade på att åka in till varberg en sväng och där gick vi runt lite, gick in på en skobutik och det var inge bra för där fanns ju ett par jättefinna skor som jag vill ha men som var lite dyra, ska tänka på saken någon tid till och så får jag hoppas på att de finns kvar då jag bestämmt mig.:)

på eftermiddagen så red jag Unea, skrittade henne i skogen och hon var så mysig.:) kul att rida lite.:):)

sen var det ju dax för adams utmaning mot karro, de skulle dricka cola och ha mentos i munnen sammtidigt, och det var adam som vann så nu står det 1-1 för dem så nu måste jag komma på något riktigt bra som sista utmaning.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback