vilken underbar förmiddag

började dagen med fodring och sen gick jag upp till Emelies ponnyer och gav dem frukost.:9 När jag kom tillbaka så började jag mocka, det gick undan idag så var klar redan vid kvartöver åtta.:):) Då började jag ta ut hästarna i hagarna och efter det longerade jag Puaro med pessoan:):) han var så fin:):) efter det så var det inte mycket kvar att göra med hästarna eftersom alla var ute:):)
så jag köre in hö och slängde ut allt mögligt hö och körde in en ny bal, och den luktade riktigt bra hoppas den är fräch hela den vore ju väldigt trevligt om den var det:):)

När jag kört in hö så var det dax att skiffta hästar i grushagarna och sen var det lunch, i Eftermiddag kommer det bli lungt, Richard ska rida en häst och sen ska två gå i skritten och en ut och gå med, så jag kommer ha en bra eftermiddag med andra ord:):)


Emelies ponny Ina i morgonsolen.:):)


Puaro blir longerad med pessoan.:):)


Vårtecken, en krokus tittade fram vid höladdan och så fick jag se årets första fjäril också, den var lite ringrostig på att flygga men den kommer nog igång snart.:):) Det är så härligt med våren.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback