Regn!

dagen började med att jag blev besviken, besviken på att det var regn ute och inte sol som det varit den senaste veckan:) nä idag var det regn och grått, hela dagen har variot grå och tråkig.
Har jobbat själv idag då Emelie åkte iväg för att hämta en ny häst, en super söt liten svart sak med fin bred bläs:):) Tror den heter Leo, kan ta en bild på honom i morogn så får ni se honom.:):)

Mot kvällen, vid halvsex eller halv sju, vet inte riktigt vad klockan var, då gick jag ut i stallet, dels för att hämta min tvätt och så var Lina där för Richard skulle rida chin så då var hon där för att kolla eller någe sånt.:) blev kvar där ute i alla fall fram till kvällsfodringen, var riktigt trevligt, trivs så bra här med alla och det ska bli så roligt att åka till Norge nästa vecka är så taggad, vi kommer vinna massor känns det som:):) hoppas den känslan håller i sig:D:D

Nu ska jag snart sova men först ska jag börja kolla på Kenny Starfighter, köpte nämligen tvserien på DVD på min födelsedag så nu tänkte jag börja kolla den är ändå ganska lång:):)



Egobild idag:D tog den på födelsedagen min föra veckan.:):) gud vad sur jag ser ut att vara, men det var/är jag inte, jag är pigg och glad och komme rmed minasnilleblixtrar då och då:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback