Piraten

dagen har varit relatift bra, ganska seg måste jag säga plus att det har regnat så humöret har ju inte varit på topp på min sida. Sofia skulle ha åkt till Billdal med Labbe och puaro idag på eftermiddagen på Pay and jump men Puaro vägrade gå in i lastbilen så det blev inget, hade säkert gått om det funnits mer tid att lasta men vi var redan sent ute, så tråkigt nog så blev det inget. Puaro lyckades till och med rymma på kuppen och sprang en sväng på gårdsplanen, dumma häst.

Eftermiddagen blev väldigt lungn stod och pratade med Lina jättelänge och var med då Foxy Lady löshopapde och på kuppen så fick jag själv motion då jag fick springa bakom henne så hon fick upp farten innan hindren.:)
Sen så gjorde jag iordning Puaro för sofia skulle rida honom, och så fick jag filma då hon hoppade.:):) han hopapr värkligen bra den hästen och snygg är han också:)

Sen kom ju den enögde hästen igår också den glömde jag bort att pressentera för er igår så här kommer den:)
Måste erkänna att det ser väldigt äkligt ut, trodde att det skulle vara plant där ögat ska sitta, eftersom han föddes så, men fel fel fel fick jag det är världens hål raktin, och allt finns där, ögonfransar och allt det lixom rycker till och med när den blinkar men ögat är inte där, super äkligt men snäll är han:):) och så kallas han kort och gott för piraten.:)

Så här är han Piraten i egen hög person.:):) kan utlova lite bättre bilder längre fram.:):)




Nu sk ajg försöka mig på att lägga upp lite video klipp på bloggen så det kommer komma i ett eget inlägg senare.:9 hare gott så länge:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback