konserveradfruktsallad och glass är gott

Ledig idag och jag ahr inte gjort något vettigt alls, klev upp ur sängen vid tio, och då åt jag frukost sen så drogs jag till den svarta plata lådan som vi har på ett bord, det vill säga TV och där så fasnade jag hela dagen har jag legat i soffan poch glott på TV. har sett allt möjligt på TV idag allt från skönhetstävlingar för barn i programet Toodels and Tiaras och så har jag kollat på hedliga barnprogram också på Nickelodan och Disnye Channel.

Nu har jag slittit mig från TV men inte soffan den är okuperad av mig nästan hela dygnet, utom när jag sover och är i stallet då är den min:):) men har stänkt TV poch bytt till Daton så jag kan skriva Blogg och prata med syster på MSN:D:D och så det bästa av allt jag äter Konserveradfruktsallad och glass idag igen:D:D:D gott gott:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback