Irriterad

Har inte varit någon super dag idag kan jag säga, har varit lite irriterad hela dagen känns det som men de har ju sin förståelse också, men det ska jag inte gå in på, fick prata av mig lite när jag pratade med pappa i telefonen då jag slutat och det känndes bra, börjar spåna på en hemfärd snart troligtvis i maj blir det då jag kommer hem från Norge, har redan frågat Sofia om det är okej att vara lite längre ledig¨då och hon värkar vara posetiv, fast åh andra sidan är hon posetiv till det mässta:)

kom kunder på kvällen, de skulle prova kalvados, fick göra iordning honom så han avr klar då de kom, tror de gillade honom hopaps de tar honom. På kvällen så blev vi inbjudna till Sofia och Richard och där fick vi pitzza och så kolalde vi på Tv, var riktigt trevligt:):) de är för snälla :):)

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen då det kommer vara fullt ös hela dagen hopaps jag slipper vara irriterad:):) det skullevara mycket roligare då:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback