Fisheye

Nu har dagen varit lika fantastisk som igår, solen har lysst och inte ett måln så långt jag kunde se med mina ögon.:):) SÅ underbart att sommaren snart är här:):)Har haft en ganska lung dag endå, Sofia red några hästar före lunchen och sen så kom Marika och red Kalvados:) Marika är en tjej som Sofia sammarbetar med lite gran:)

Har även ridit själv idag också:D:D på Maxentaxen:) han var gansk apigg i början men helt okej idag också tills sista trevrundan jag gjorde då blev det något knas i bakdelen på honom igen:(:( men annars var han finn och jag körde på med volter och så idag också :) och idag känndes mina sittben också, hade nästan glömmt att jag hade sådana, men blev regält påmind idag:):) har inte kännt av dem på flera år känndes det som:) Men det är ju bra att de vill komma tillbaka:):)

har även fotat lite idag också på Lunchen, och jag hittade en super rolig inställning på min lila blå kamera:) den heter Fisheye och förvränger bilderna lite så det blir som en bubbla kan man säga:):) och det är så roligt för bildern ablir lite knasiga då:):)

  


Klicka för störe bild:)


Fisheye:):) hihi, egobild med Fisheye inställning kan inte bli bättre:):)



Kommentarer
Syster Elinor säger:

JÖSSES! vad är det för en ful fisk jag skådar med mitt fisköga!!!??

;D haha

2011-04-19 | 20:40:36
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback