vuxenpoäng och en tur i solnedgången

idag var det Arbetsförmedlingen som gällde för min del, och lite körkortsteori fick också plats på min lista. Gick riktigt bra på teorin, 62 rätt på nästan alla försök, dock behövs ju 63 rätt för att bli godkännd.:) har även röstat idag så lite vuxenpoäng till mig:D:D. kom hem vid halv fyra och då bar det av till hästarna hästvakt även idag så hönsen fick komma ut ochb fåren, hästarna och katten fick mat, sen red jag Flisan första turen på henne, och hon var värkligen rena motsattsen om man gämför vinglan och henne.:) hon var hur seg som helst och gick knapt framåt men turen runt gravfälltet i alla fall.:D
Sen fick vinglan springa av sig i hagen och så fotade jag henne.:) på hemvägen så stannade jag till vid hadefjärrden och tog lite bilder på solen som var på väg ner.:D



   

       












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback