tur till Sevallbo och kärleksmöte

Får på rymen idag igen, idag var de tre som var ute på förmiddagen och fyra på eftermiddagen! :( gillar inte dem just nu.:) jag tömkörde bobby på förmiddagen och på eftermiddagen red jag vinglan hem till Sevallbo så pappa tog lite foton på oss.:D:D och så träffade hon sin stora kärlek Råttan också, oj vad hon blev till sig då han stod vid staketet, blrjade gnägga, frusta, låta som bara hästar kan och vevva med frambenet i luften:):) ett riktigt kärleksmöte med andra ord.:):):)

här kommer ett urval av dagens fotofångst, det blev ju bara ca 300 bilder så ett urplock av dem.:D:D kommer här:D:D:D


:D:D


tycker själv att det gick ganska bra idag hon var riktigt duktig även om det inte är perfekt än så är det bra i alla fall.:D


Matpaus eftersom det var en bitt hem också.:D (7 km) så fick hon sig en paus när vi ridit runt ett tag på åken.:D


JA, jag blev också hungrig:P:P nä då, det blev jag inte ville bara ha en rolig bild.:D:D


Lite till ridning blev det efter matpausen.:D


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


min sötnos!!:D:D:D











Kommentarer
Elinor säger:

åh vad fina ni är :D du får snart ihop ett helt album med Vinglis :D <3

2010-09-16 | 21:54:58
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback