Spanska ridskolan och långtur i skogen

idag åkte jag till vinglan vid nio, kom ditt vid halv tio då det tar en stund att cykla.:) började med att mocka alla tre boxarna, sen gick jag ut för att hämta vinglan och hon kom när jag ropade på henne, i trav/galopp dess utom.:'D <3  eftersom hon blev tvungen att stå själv en stund så blev hon tossig som vanligt. Vinglan får alltd stå i boxen nu mera då jag gör henne klar för tur och så även idag hon sitter fast med två grimskaft på var sida om grimman och de är fästa i vägen så då när hon stod där helt själv och små frustade och for omkring, så helt plötsligt börja hon stegra som de gör i spanska ridskolan.:) haha såg riktigt eligant ut, flera gånger tills anneli kom med Flisan då lungnade hon ner sig lite gran.:) Vi fixade i ordning allt och så red vi iväg på vår tur som i slutändan blev ungefär 3 timamr lång.:):D:D men kul var det.:):)


Det blev en lång tur idag, där det är punkter där gick vi en bitt med hästarna så de fick villa lite och äta lite gräs.:)


Hon kom när jag ropade på henne i agen.:) <3


:D:D


Min favo:):)


flisan gilalde inte att Vinglan kom nära henne:) hon började sparka efter min favo så fort hon försökte komma fram till grinden.:( men de är ston så de är de lite griniga av sig ibland.:)


Efter 3 timmars turen var Flisan trött!:) hon la sig ner i hagen så fort hon kom ut och så låg hon där:):)



Kommentarer
Agneta Löf säger:

Hej Frida!

Vilka fina bilder du har tagit. Kul att se dem.

Hälsningar

Agneta

2011-02-02 | 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback