små ting och stora ting

Idag började dagen med att puttsa alla fönster i uterummet, och mitt fönster i mitt rum så nu kan jag se ut igen, (var superlängesän jag puttsade mitt fönser sedan.:))

läste ut I nattens djunglaer  Av Amelia Atwater-Rhodes  Världens bästa bok.:D första gågngen jag läste den gick jag i åttan och då kunnde jag inte släppa den utan sträckläste den på ett dyngn ungefär, denna gång inträffade samma fenomen och ja det tog fem timmar denna gång.:D:D så himmla bra.:):):):):)

Efter att jag läst klart boken så gick jag en fin promenad till Dalälven och självklart hade jag kameran med mig.:D:D:D det var så finnt där idag, alldeles lungt och inte en människa syndes till, vattnet var nästan spegelblankt och jag bara njöt av stunden.:)









Efter min promenad till älven så gick jag hem igen och damp ner i soffan som en säck potatis och där kollade jag på finnfinna livräddare från Australien, men andra ord så kollade jag på Livräddarna på Bondi Beach. Grrrrr säger jag om det programet.:D:D om ni har tråkigt någon gång så kan ni alltid kolla på det 17.55-18.30 på TV4 alla dagar i veckan utom lördagar och söndagar.:D:D kolla på det om ni gillar en strand, en varm sol som steker och massor, och då menar jag massor av finna bara överkroppar, och om inte det vore nog så finns det också livräddare där.:D:P:P:D:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback