pyssel i stallet

Red Vinglan samma tur som igår, fick även sällis av Anneli och Flisan.:) När vi ridit gjorde vi iordning alla träns och vinglans sele, först tvättade vi dem sen smorde vi in dem.:) Blev ett mycket bra resultat.:):) Borstade vingal riktigt ordentligt idag också så hon blänkte som en riktig diamant.:) och svansen rede jag ut också.:)


Utborstad svans.:)


Finna hästen.:)


<3<3<3<3


Häng läpp.:)


Sover.:)


Höna pöna i det gröna, :):)


På telefonledningen vid annelis hus satt det 26 svalor idag. :)


Svalor.:)


Kletig smörja att smörja in alla läder saker med.:)


Annat klet som skulle användas på alla lädergrejor efter det första kletet.:)


Bobbys träns, isärplockat redo för att bli putsat.:)

 
Hans träns färdigputsat och ihopsatt av mig.:D


Flisans träns, isärplockat och redo för putsning.:)


Flisans träns färdigputsat och ihopsat av mig.:)


Vinglans träns redo för att bli finnt.:)


Färdig och rent och finnt.:)


Vinglans sele rengjort och puttsat i alla skrymseln och vrår.:)






Kommentarer
syster säger:

hon är också en skärnosing :P

2010-09-07 | 19:57:22
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/
Elinor säger:

åh vilken mysig dag du verkar haft :) jag tycker det är mysigt att sitta och pyssla med utrustning sådär :)

2010-09-07 | 21:21:40
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback