Ny Ridväg och får på rymmen

Idag red jag vinglan p åen fin tur i skogen, höstlöven prasslade under hennes hovar och solen sken varmt mot min kind, dock blåste det väldigt mycket, men hon var så snäll och pigg och glad.:) Red den senaste nya ridvägen och så provade jag ytligare en y, som resulterade i en helt ny runda, roligt när man hittar nya vägar att rida, synd att hon åker snart bara.:(

Kom hem till stallet efter nästan 2 timmar ute.:):) och så fick de mat och kärlek av mig, sen fick de komma ut igen då jag tyckte det var bra väder för att gå ut igen.:) De fick lite rus i hagen så lite finna bilder blev det där idag.:) när jag skulle åka hem vid halv två så kommer jag ner till vägen och då står två får på fel sida av staketet,det var bara och vända och hämta mat till dem, tog en halvtimme innan de var instängda igen, tur att de bara var två:) eftersom jag är hästvakt denna vecka så sak jag ditt till kvällen och då är det bara och hoppas på att alla är inne:):)


Den nya biten är det blå/prickiga delen, den var värkligen skum den vägen, för när jag ridit en bitt på den så blir det en vändplan, men eftersom jag sett på kartan att det gick en väg där så red jag runt vändplanen och mycket riktigt så fortsatte vägen på andrasidan vändplanen, så jga fortsatte och efter ytligare en bitt så blir det en till vändplan och även här så fortsätter vägen, då var den dock mycket igenvuxen och det blev bara tättare och tättare med gräs, busk och höga granar efter vägen so mnu var mer som en stig, och så plötsligt kom grusvägen och jag det var en väg som jag ridigt precis som på kartan så fanns den trots att jag hade mina tvivel på den ett bra tag.:)


Finnaste mule man kan hitta på denna jord.:) <3 mjuk som samet.:)


ser ut som hon hart gått på lektion och är helt färdig.:)


hon är som gjord för att stå framför kameran.:)


självutlösar knappen måste ju ändå vara den bästa knappen då man är ensam och vill ha en bild på sig själv och sin älskling utan att det blir till en egouppefrånbild .:) funkar riktigt bra, doch är det här tionde bilden och den ända där skärpan är på mig och vinglan.:P:)


<3<3<3


Bobby:D


Och så följer de sin kung vart han en springer även om de inte alltid är samms.:)


ÅH:D synd att jag inte var närmare, blir så tråkigt då man måste zooma.:(


Full fart.:) trots att ridturen blev lång.:)

 
Wow, hon kan ju springa fort.:):) Flisan:D:D


han nästan ta då hon stegrade sig fullt, blev en bild precis inna  hon satte alla benen i marken igen.:)


Och så la sig friden i hagen åter igen och alla började äta gräs.:)





Kommentarer
Elinor säger:

det var en väldigt fin bild på dig och Vinglan! hoppas den går till framkallning :D skulle passa fint på din vägg :D



KRAM!

2010-09-15 | 19:34:58
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback