lyckligt slut

idag så cyklade jag till hade för att rida, men det blev ingen ridning då Annelie redan ridit Flisan då jag kom så det blev att tömköra Bobby istället, gick riktigt bra.:D Sen så hjälpte jag Annelie att göra en ny hage som Flisan fick gå i.:D

När jag kom hem så gick ajg för att gå ut med Tindra och Boman, Boman ville förstås inte men fick honom till att gå ut på trappan i alla fall så han fick ligga ute medan jag gick med Tindra.:) gick kyrkstigen med henne och allt gick jättebra tills vi hade kollat på fåren (som går vid kyrkan) en stund då helt plötsligt så far hundskrället in i skogen och skitter fullständigt i mig och att jag står kvar och ropar på henne, blir förstås jätteskraj att hon sprungit bort då jag ropade i nästan en kvart och hon inte kom tillbaka, då gick ajg hem för att be papap om hjälp, Tänk om hon var borta lixom.:(:(:(:( men inna så gick jag hem till Boman för att kolla honom (hade hört han skälla tidigare så ville kolla honom, och när jag kommer upp efter grusgången så vem vifftar på svansen och är hur glad som helst, JO TINDRA!!! hon hade sprungit hem!!! fatta vad glad jag blev men samtidigt lite irriterad! då hon antagligen sprungit hem med det samma!:) så dagen slutade bra i alla fall, tur det:) :D

Gick även till kohagen idag med kameran och fick lite roliga "tung"bilder!:D se och njut.:D:D


 
Grrrrrrrrrrrr, jag är ingen ko jag är en järv, Grrrr!:D (kolla på Björnbröder så förstår ni vad jag menar om ni lyssnar noga på vad älgara har att säga i den filmen så fattar ni!:D)



Min Tunga är så lång att jag kan petta näsan!:D


hihi, så här lång är den.:D




Kommentarer
Elinor säger:

vilken elak Tindra! usch på henne! ;)



härliga tung-bilder :D och oj vad jag vill se Björnbröder! det får vi göra när jag kommer hem någongång :P



KRAM

2010-09-29 | 00:17:00
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback